evomag.ro

duminică, 18 noiembrie 2012

M-am virusat!

Odata ajunsi acasa, l-am asezat pe Ciripel in locul pe care cu vreo saptamana inainte, special l-am amenajat.
Pasare s-a acomodat destul de repede, iar dupa o zi a inceput sa cante....Si de aici a inceput totul....Asa de mult m-a impresionat cantecul lui, trilurile si sunetele acelea specifice acestei rase, incat, seara, dupa ce veneam de la serviciu, ma asezam pe fotoliu cu vederea spre el si ascultam cantecul. Stateam asa holbat, cu mana la falca, minute bune, chiar ore.....Atunci am realizat ca m-am "virusat"..am avut aceeleasi trairi ca atunci cand, copil fiind, am dobandit un hobby extraordinar si anume pescuitul.
La inceput, atunci cand Ciripel observa miscare in jurul lui, tacea, dar dupa ceva timp s-a acomodat si canta de fiecare data cand "avea chef", chiar daca era cineva prin preajma coliviei.

badabum.ro

Niciun comentariu: