evomag.ro

joi, 21 ianuarie 2016

De la neștiutor, la amator.

Din clipa in care am auzit cântecul acestui canar, mi-am dat seama ca nu ma pot opri aici, așa ca am început a butona internetul in a cauta cât mai multe informații despre creșterea si înmulțirea canarilor. Așa am ajuns pe site-ul asociației ornitologice romane (AOR). , unde am descoperit foarte multe informații in ceea ce privește acest aspect.
Am decis sa ma înscriu in asociație, motiv pt care am contactat președintele AOR. Omu' foarte deschis si amabil, după ce m-a ascultat, mi-a explicat in câteva cuvinte despre ce înseamnă aderarea la asociație si cum este structurata, iar tinand cont ca eu avem canar din categoria "cântec",m-a îndrumat sa ma înscriu in Clubul Malinois, mai precis Clubul Canarului de Cântec Malinois (CCCM), club care la acea vreme, era înființat de foarte puțin timp si care face parte din AOR. Imediat am contactat președintele clubului Malinois, care era chiar persona de la care eu cumpărasem canarul, i-am spus doleanța mea si așa am devenit membrul cu nr 5 in Clubul Malinois.

Niciun comentariu: