evomag.ro

marți, 25 octombrie 2016

Gustul competiției!

Din cei 21 de puișori scoși in primul meu an de crescător amator, au rezultat 10 barbatusi si 11 femele, toți ajungând la maturitate, așa ca am început sa ma pregătesc pentru prima ediție a concursului național de cântec pentru canarul Malinois 😜!
Start-ul au fost informațiile găsite pe internet, atât site-uri românești, cat si diferite site-uri internaționale.... Am început sa învăț despre pregătirea barbatusilor pentru participarea acestora in competiție, inca de la vârsta de 30-40 zile ale lor, pana la maturitatea deplina.
Deoarece nu cunosteam foarte bine turele canarului Malinois ( nici acum după 5 ani de experiența nu sunt 100% sigur pe turele auzite), scopul meu principal era sa învăț păsările sa cânte "la comanda", adică in momentul arbitrajului, sa nu se sperie, ci sa cânte, sa-si "facă numărul".
Planul meu si-a atins scopul.....canarii mei au fost foarte harnici in momentul arbitrajului si au cântat cu mare îndârjire, fără nici un stres....insa calitatea cântecului lor nu a fost tocmai cea mai buna... au obținut punctajul unor canari slabi (in jur de 65 de puncte). Cu toate acestea, au reușit totuși sa castige un trofeu.... mai exact locu I la cea mai buna tura metalică...Pentru mine a fost un succes fantastic acest rezultat, deoarece timpul petrecut pentru a ma informa, implicarea pe care mi-am dedicat-o de-a lungul întregii perioade de creștere a acestei minunate pasari, nu au fost in zadar...Mai mult decât atât, acest rezultat mi-a dat încredere, m-a ambiționat si totodata m-am mobilizat sa continui a studia si a ma dedica mai mult in dezvoltarea acestui hobby.

kalapod.ro


Niciun comentariu: