evomag.ro

vineri, 28 octombrie 2016

Norocul începătorului!

Câștigarea competiției cu numărul III, cat si clasarea pe locul al II-le-a in sezonul 2, au fost rezultate norocoase, nu au fost rezultatul muncii si strategiei unui crescător profesionist....Cred ca aceste rezultate le-am obținut datorită faptului ca am pus foarte mult suflet in acest hobby, ca m-am implicat foarte mult si pentru ca mi-am dorit enorm sa am rezultate...sa câștig....
In urma discuțiilor avute cu colegii de club, a informațiilor culese de pe diverse site-uri, dar mai ales a dicutiilor avute cu Zeljko (arbitrul nostru), am aflat ca pentru a avea constant rezultate bune in competiții trebuie sa-ți construiești crescătoria de la 0, mai exact de la primele pasari care practic formează baza crescătoriei ....... 
Ținând cont de acest fapt, mi-am propus sa "stric" tot si sa o iau de la capăt.... cum adică? Ei bine, in Ianuarie 2014 am plecat in Serbia si mi-am achizițonat pasari de la Zeljko, pasari care provin dintr-o linie a unui faimos crezcator belgian (Suthart).
Pe parcursul anului 2014 am vândut, am donat sau am făcut cadou toate păsările avute pana in acel moment, excepție un mascul din colecția cu care câștigasem concursul in acel sezon, încă un mascul al cărui cântec mi-a plăcut si o femela de culoare alb cumpărată tot in acel an de la un coleg de club....deci 2 pasari din vechea garda ( linie italiana), 1 femela albă tot din linie italiana si 6 pasari noi de la arbitrul sârb, pasari cu care încep sa construiesc temelia crescătoriei mele....


melimeloparis.ro%20

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitări,
daca credeti ca va ajută,
analizați cu atenție articolul:

https://coliviicanari.wordpress.com/canari-de-cantec-genetica/

cu stimă, Dicianu Pantaze, Constanta