evomag.ro

joi, 23 noiembrie 2017

Colivii si accesorii - II

Accesorii pentru dotarea coliviilor.

De obicei, la achizitionarea unei colivii, producatorul livreaza si minimul de accesorii necesar, ma refer aici la betele coliviei, hranitori si adapatori. Personal, am pastrat o parte dintre acestea, insa pe altele le-am schimbat dupa "gustul" si propria-mi nevoie.

Asadar sa incepem:

1. Hranitorile.
Gama acestora este foarte variata si se "muleaza" functie de tipul de colivie ales. Pentru tipul de colivii pe care eu il am, folosesc harnitori de exterior pentru hrana uzuala
si hranitori de interior in care pun numai nisip (este un "ingredient" foarte important in cresterea corecta a pasarilor voastre, despre care voi vorbi in rubrica "Hrana").














Pentru coliviile mari, voliere, folosesc numai hranitori de interior, atat pentru hrana uzuala cat si pentru nisip.












Pentru coliviile de scoala/concurs, sunt hranitori speciale de exterior, in care se pune atat hrana (in partea dreapta cum privesti colivia din fata), cat si apa (in partea stanga cum privesti colivia din fata).








2. Adapatorile.
Ca si hranitorile, adapatorile se gasesc sub diferite marimi, forme sau culori \. Personal folosesc 2 tipuri de adapatori:



Pentru coliviile individuale si clocitori, folosesc adapatori de 3.5cm x 10cm de culoare maro (sunt OK si cele transparente, insa eu am apucat sa-mi cumpar maro si pe aceasta varianta am mers).









Pentru voliere, folosesc adapatori de 7cm x 15cm transparente.










In urmatoarele postari, voi prezenta si alte accesorii pe care eu le utilizez.

Niciun comentariu: